Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Onsdag

Publicerad 2007-08-29 22:41:32 i Allmänt,

Ganska roligt är det i skolan med fina vänner och bra klass. Ganska jobbigt är det att sitta still i 80 minuter med myror i rumpan och rosa ludd i hjärnan. Pinsam rektor som börjar babbla om dagenefterpillerna de gör reklam för i skolkalenderna och som ?skolan inte stödjer?. Blaha blaha. Vi är sjutton och alla vill lite mer ut och lite mindre gudstjänster.

Apschema med håltimmar och skolkvarning på minst tre lektioner i veckan. Ska hitta ett belöningssystem till mig själv om jag går dit. Det bra med håltimmar är iof. Att jag hinner powernappa och på så sätt i hyfsat skick komma till träningarna. Träningarna ja. Ett kapitel för sig. M och jag gråtfärdiga efter skäll och konstruktiv kritik vi tillslut bara vill trycka upp i röven på t r e t j o c k a g u b b a r. Kanterna. Positionen som Gud glömde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela