Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Mother am I good looking

Publicerad 2007-08-26 01:30:04 i Allmänt,

Mother am I good lookingär Laaksos nya skiva och perfekt at lyssna på när klockan är halv två och det är svårt att sova. Varit på bio med Christina och sett This is England. Som vi konstaterade efteråt hade kanske ingen av oss riktigt rätt mentalitet för att kolla på en sån film just idag även om den var ruggigt bra. Delvis gick den ändå ganska bra att kolla på för att 80-tals modet var så underbart och fult på samma gång och killen som spelar huvudrollen är galet galet galet duktig.

Köpte ett par nya joggingskor idag. De är splitter nya, jättefina och har ett litet fack under sulan där man, om man har en ipod nano, kan lägga ett litet chipp som man självklart behöver köpa till för att mäta hur snabbt och långt man springer, samt kaloriförbränning och sånt som i allmänhet får mig att gå igång. Mitt vill-ha begär är större än min ekonomi. Jag fick mitt lönebesked och insåg att jag inte tjänat lika mycket som jag trott i sommar. Dessutom ska jag inte jobba så mycket på cafét i höst. Så någon ipod blir det väl inte. Och inget chipp heller. Fast jag har ett par grymma skor och ett litet fack under min sula, just in case of.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela