Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

När hjältarna är döda lever kungarna kvar

Publicerad 2007-04-07 21:59:00 i Allmänt,

Påskafton på Donsö med en lillebror som en påklistrad svans, frisk luft och alldeles för mycket godis. Vind och avstängd mobil. Så jävla svårt att sova i går. Och det är nu jag inte ska skriva någonting för att inte lägga upp någonting jag ångrar. Med en ångestklump i magen och inte alls sådär jävla cool som hon som dansar onykter utan mer som hon som ligger vaken en söndagsnatt och undrar vad fan allt ska vara bra för. Det blir alltid natt igen. Och du sover sked med prestationsmonstret som viskar det du inte vill komma ihåg. Och det är tyst, så tyst när alla sover utom du.

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2007-04-08 14:47:26

love. snart kommer jag och sover sked med dig.. och jag ska viska fina ord.. och nu låter det som om vi är ett fint litet par.. men det är vi ju.. ;) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela