Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Äkta vår och en äkta vårförkylning dagen till ära

Publicerad 2007-04-10 21:52:12 i Allmänt,

?kta v?r och en ?kta v?rf?rkylning dagen till ?raHade just lutat mig tillbaka och nöjt konstaterat att det faktiskt inte var så himla svårt med datorkunskap när jag upptäckte att jag glömt bort två kapitel. Oh yeah! Så nu känner jag mig med ens mycket mycket sjukare och har bestämt mig för att satsa på bibelkunskapen i stället. Somnade med öppet fönster och vaknade i ett bedrövligt skick i morse, halade mig upp ur sängen och glömde bort att jag hade sovmorgon så jag gick till skolan. Känns som att jag hade kunnat välja en bättre morgon att glömma det på när jag inte haft dunkadunka ont i huvudet och snor överallt. Fast nu är det lite varmt igen ute och små små knoppar sitter på busken utanför vårat köksfönster.

Det kändes helt okay att gå och träna de små eftersom jag vet att det bara är två gånger kvar innan det är slut. Dessutom är det lyx att få träffa Linda bara sådär mitt i veckan då och då. Hon borde få någon form av Nobelpris eller hedersmedalj. Skulle jag ge henne en skulle den vara stor, rosa och ätbar och mitt på den skulle det stå i snirkliga guldbokstäver ?Hallis is the shit?. Sen skulle Linn ha en medalj också, men det är en annan historia.

Eftersom jag hade tänkt att sluta sno mina bilder hela tiden så hoppas jag att ni har märkt att de senaste gångerna har jag tagit korten själv. Den här gången blev det en halvful på en påsklilja. Det var det enda som matchade dagen. Gult är fult.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela