Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

In her head she sees butterflies with pistols

Publicerad 2006-09-29 19:43:09 i Allmänt,

Theo GennitisakisOch på dinosauriernas tid levde bara morfar, nu spelar han mest schack, för fint väder för gula gummistövlar, för kallt för att gå barfota, and who the hell is thin Lizzy? Allt detta hann jag tänka på under fredagsssamlingen i Domkyrkan där solen sken in, som den alltid gör, och träffade mig rakt i pannan. Idag. När remember me part 2 startade.

Igår var jag runt på svartrockar och punkaraffärer i Haga för att hitta en Led Zepperlin tröja med Marcus. Det var trångt och varmt och jag mådde illa efter att Marcus tvingat mig att äta upp halva bullen efter mackan. Det regnade och Marcus hade shorts och jag hade huvudvärk. Vi träffade Marika och jag tror att mamma blir glad för presenten vi hittat. Dregglar över alla med en bra kamera. Rött nagellack var liksom inte tillräckligt ikväll. Fredagsmys med en touch av död.

Missa inte: För er som inte är i Trollhättan på fredag skulle jag bara påminna er om att inte glömma bort att det är kulturnatta. Med risk för att vara otroligt tjatig; se till att särskillt inte missa Navid Modiri när han spelar med sitt band om ni kan. Kolla in deras hemsidad så länge www.navidmodiri.com och ladda ner låtarna som finns innan ni sätter på högsta volym och dansar galet i era vardagsrum till era grannars stora glädje och förundran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela