Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Oprofessionell

Publicerad 2006-11-27 19:59:50 i Allmänt,

Oprofessionell747 och du kommer aldrig närmare än såhär. Det var ett fasligt liv för ingenting och sjukt knäpptyst om det där som egentligen är för stort. Det du blundar för finns inte och fördomar existerar inte så länge de förblir osagda. Sömn som en sorts hägrande morot på Sveriges genom tidernas längsta pinne och pojken med hålet i handen som tar mig tillbaka till någon form av februari 05.

Välte ut hela tuschburken över min i stort sett klara teckning på bilden idag och svor fler svordomar på samma gång är jag hört min klass göra på snart ett halvår. Detta tätt följt av att inför hela klassen agera jordens mittpunkt iklädd en gul klänning och gula gummistövlar. Antingen blir man galen eller kopplar bort och det är intressant att hur mycket man än inte orkar kommer det alltid en morgon och en veckarklocka som står på sex och det roliga är att jag går upp, fast jag inte orkar och orkar i alla fall en dag till nästa morgon också.

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2006-11-30 16:53:06

Lilla Julia, se det inte som en så farlig grej, se det som något positivt, den blir mer estetisk om du lägger till lite oväntade fläckar... och, tror att Maj-Christin gillade den ändå :)
Och btw, snart är det jullov, exakt 21 dagar kvar, alltså precis 3 veckor, och exakt 13 skoldagar kvar. (om jag räknat rätt) Så... Håll ut kompis, trots att klockan kommer att stå på 6 i 13 dagar till.
+ Hela nästa år, men det tar vi inte med här :)

Postat av: annika

Publicerad 2006-12-01 17:53:28

jag älskar din blogg. du skriver så träffsäckert. keep on writing baby!

Postat av: Anonym

Publicerad 2006-12-01 17:54:00

okej, jag kan stava till säkert. det heter inte säckert.

Postat av: J

Publicerad 2006-12-02 11:35:26

haha, nej julia det där måste någon annan skrivit. Not me, :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela