Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Världens mest efterlängtade sång

Publicerad 2006-05-26 11:27:17 i Allmänt,

Sitter henna hos Elin. Har just kommti fram till att den här familjen är aldeles för lik min egen för att jag inte ska kunna trivas. Om 1,5 timmar åker vi till tåget som ska ta oss till Kastrup, därifrån flyger vi vidare till Madrid och byter plan till ett som går till Benidorm (eller en flygplats där i närheten som jag inte kommer på namnet på. Fattar fortfaradne inte att jag ska slippa Sverige, slippa 11 grader och isvindar, slippa skola, tidiga mornar, veckarklockor och vardag. Känns inte det minsta tråkigt att lämna detta avlånga land, känns bara tråkigt att vi itne ska vara borta längre. Har inte så mycket mer att skrivá. Puss

Kommentarer

Postat av: Debora

Publicerad 2006-06-01 20:54:08

håller med om att d e gött att åka iväg! skulle vilja iväg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela