Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Och de vackra orden... är fortfarande bara ord

Publicerad 2006-05-23 20:06:59 i Allmänt,

OkuvligEftersom Anna ändå skriver vad jag tänker så kan ni ju lika gärna gå in och läsa hennes blogg, eller välja att stanna kvar, och stå ut med dubbleringar (trots att de för det mesta aldrig blir omformade til ord ifrå min sida). Våra ord studsar trots ett ihållande vaakum, dagen pulserar icke obemärkt förbi och jag har lärt min mobil sjunga "always look on the bright side of life". Årsboksbidraget är klart och Spanienresan har smugit sig så nära att jag börjat inse att det faktiskt är på riktigt. Ska bli så grymt kul att få träffa Elin igen.

Skolan är jobbigare än någonsin, igår unnade vi oss ledigt i från b-språket och gick och köpte glass på Mc donalds istället. Börjat tvivla på om jag verkligen kommer att klara den där språklinjen egentligen. Var ute och sprang i det lagom Svenska vädret igår, fick vrida ur tröjan när jag kom hem och duscha varmt innan köldförlamningen släppte. Pepp till Spanien när Sverige håller på och tramsar på det här sättet.

Tiden har börjat existera som någonting man måste fylla. Jag har själv drabbats av det syndromet och undrar om det egentligen är särskilt sunt i mitt fall. Brukar inte vara så bra på at hitta balans, det brukar bli mer extremt åt det ena eller andra hållet. Någonting att jobba på i sommar. Hade i och för sig tänkt börja tjuvträna redan nu.. Hejdå.

Kommentarer

Postat av: Debora

Publicerad 2006-05-25 13:12:35

gött att du ska till spanien! jag ha precis varit på kreta, där av d skit gött!

Postat av: Debora

Publicerad 2006-05-25 13:13:19

föresten, Anna? är det hon jag tänker på? kan jag kanske få hennes blogg-sida om d e d? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela