Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Sluta att leta efter skor i en grönsaksaffär, Julia.

Publicerad 2006-06-16 21:28:41 i Allmänt,

jagEn del människor har helt enkelt inte det du behöver. Så varför slösa bort tid på att knacka på deras dörrar, ringa på deras dörrklockor eller be dem om hjälp?

Jag har slutat nian. Jag har överlevt nio år i grundskolan, nu är det bara resten kvar. Gårdagen och dagen var stora.

Det var kramar och leenden, det var sentimentalt och det var varm asfalt under mina bara fotsulor. Det var besvikelser och överraskningar, det var kärlek och hat och fotboll. Det var glada människor det var fest och lite nattstrand med några galna utomhusbadare. Det var en båt i önnered och en sommarvarm morgonbrygga, det var rimi, frallor, livsfarlig moppeåkning och annorlunda vyer. Det var en försmak av sommaren.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2006-06-18 10:44:53

hoppas att din sommar blir kanon! Vi måste ses snart igen

Postat av: Bella

Publicerad 2006-06-19 17:54:49

Men det var kul att du kom på vem det var!
Jag hade inte förstått det...

Postat av: Anonym

Publicerad 2006-07-10 13:00:30

oj vad du är söt!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela