Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Most things look better when you put them in a circle

Publicerad 2006-06-26 18:54:41 i Allmänt,

Most things look better if you put them in a cirkleJag är på förfärligt löjligt och dåligt humör. Jag stör mig på precis allting och allting är bara fel. Istället för att ta tag i det hela och rycka upp mig eller i alla fall göra någonting kreativt av min ilska har jag valt att ha en tjurdag. Jag är gnällig och allmänt sur mot min omgivning som får skit av mig varesig de förtjänar det eler ej. Det hela har ju inte blivit direkt bättre av att jag är yr och mår illa och har blivit tvungen att hoppa över löpträningen i sisjön. Till min tröst regnar det i alla fall ute, ett krav för att man ska kunna vara inne och tjura en hel dag utan att bli förintad av sitt dåliga samvete. Dessvärre kan jag inte tröstäta eftersom jag mår illa. Snart är det juli och jag hade tänkt att det här skulle bli ett jättebra sommarlov, det började ju lovande men tog en usväng. Skönt att det fortfarande finns saker att se fram emot. Frizon, och på onsdag kommer John hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela