Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Det är viss nån som är tillbaka (och det är svårt att säga mer än så)

Publicerad 2006-06-03 17:51:32 i Allmänt,

sommarfötter
Molnen har skingrat sig där jag gått och spanien smakar cocos. Jag har upplevt lycka i ösregn under en pressening på en marknad i Benidorm. Jag har fått höra ungefär lika många omtolkningar av mitt namn som jag fått kindpussar, ätit mer per dag än jag vanligtvis gör på en vecka, sovit längre och haft roligare än jag haft på mycket, mycket länge. Jag har fått ett minne att försiktigt lägga ner i den vackra asken med silvrigt lock för attsedan knyta om med ett rött sidenband och förvara under sägen för att snabbt kunna plocka fram vid speciell tillfällen när dagarna blir för långa och svåra.

Ska försöka skriva mer sen om jag hinner.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2006-06-04 11:38:07

Skönt att ha dig hemma igen systeryster,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela