Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Tiny daancer in my head

Publicerad 2006-07-31 22:41:19 i Allmänt,

I morgon åker jag till alingsås för att träffa Linn! Min pappa gick i taket och hade en lång predikan om allt han läst i tidningarna angående "såna där typer" han syftade på fula gubbar man möter på chatten, han trodde Linn var en sån, och det hjälpte inte ens när jag berättade att vi hade träffats. Jag var tvungen att rabbla upp namn och efternamn, familj samt intressen och visa en bild innan han lugnade ner sig. Sen fick jag efter en lika lång predikan till (efter att jag berättat att jag skulle sova där), samt ett löfte om att skaffa fram hennes hemnumer så han fick lov att ringa hennes föräldrar, äntligen lov att åka. Så Sollebrunn (?) Här kommer jag!

Jag vill skriva, men jag vill för mycket och orden traslar in sig i mitt hår innan de har hamnat på pappret, det kliar som vattkoppor och myggbett men jag vet inte hur man botar det. Då får jag antingen sån hejkomochhjälpmig-energi eller så blir jag helt platt. Idag blev jag både och. Idag funkade det inte ens med the, fast det funkade med ett litet telefonsamtal. Jag har inte lärt mig hur man gör tecknet för dröm, måste fortsätta. Fram.

Måste träffas Syster Yster och Pernilla snart igen och jag MÅSTE träffa Elin som kommer till Göteborg nu i veckan!! Ahh, det är inte sant vad jag längtat efter den tösen. Haft en soft dag med Hän och var nyss ute och sprang. Har en fetinggöraont blåsa på hälen och kunde inte njuta av mina gula gummistövlar som jag önskat. Hon blommar upp av ingens frö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela