Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

La théorie, c´est bon, mais ca n´empêche pas d´exister.

Publicerad 2006-07-07 18:30:23 i Allmänt,

Jag viskar tystnad, och du skriker tillbaka att du inte hör vad jag säger. Boken gled av stolen och inte ner i väskan, du gled ur handen och stannar snart blott kvar som en stjärnbild på min skuldra.

Är hemma en snabbis, under veckan i Bohuslän var väl krabbfiske det mest upphetsande som hände. Åker snart till farmor och farfar och i morgon åker jag vidare till Hönö. Hade velat åtminstone gå och kolla på partille cup, fast aldra hellst hade jag velat spela. Saknar handbollen så otroligt mycket, även om det inte riktigt är samma sak längre. Håller i alla fall tummarna för att det ska gå bra för Pernilla.

Saker och ting har väl varit lättare, även om det också har varit svårare. Förkyld, säg en vecka jag inte är förkyld, orkar inte bry mig längre. I have got to say, I´m on my way (down).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela