Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Skinflådd, spådd att rita upp en genväg härifrån

Publicerad 2006-12-02 20:44:06 i Allmänt,

Skinflådd, spådd att rita upp en genväg härifrånVissa dagar är fullkomligt fantastiska, vissa är sådär jämngråa och så finns det dagar som denna. Kaos. Efter en förfärlig förmiddag åker jag och städar för att springa därifrån för att stå i caféet på a-lagsmatchen drygt två timmar senare (som spelade hur grymt som helst och vann över s-hof!). Direkt efter spelar b-laget och jag ska inte vara med pga. sträckning och förkylning. Tyvärr är de knappt fullt lag, och jag tvingas att hoppa in. Har inte ätit sen frukost och är allmänt borta. Vi spelar och får stryk. Jag får dubbel fläskläpp och springer omkring i något sorts vaakum halva matchen. När vi är klara och har bytt om märker jag att jag glömt min jacka i hallen. Går ut och märker att det är låst och släckt. När jag ska gå till receptionen har de låst vägen dit också. Ute ösregnar det, är svinkallt och där står jag helt genomsvettig i en tunn tröja och känner mig allmänt pissed off på livet. Maggan m.fl kommer och ringer till någon på Kultan och säger "det står en tjej här och lipar, kan ni komma med nycklar eller?" Typ pinsamt, men rätt skönt att få tillbaka jackan och slippa få lunginflamation och halsfluss på köpet.

By the way. Jag har en brorsa här som ni kan få köpa, billigt. Slå mig en signal eller skriv ett inlägg på bloggen om ni är intresserade, det är först till kvarn som gäller..

Kommentarer

Postat av: J

Publicerad 2006-12-03 10:33:54

Låter som om din & min dag var likadan. Puss på dig!

Postat av: F

Publicerad 2006-12-03 15:06:18

Lilla Julia, verkar inte som om du har haft en sån där höjdar helg. Btw, kan kanske hyra din lillebrorsa så att jag kan slå lite vett i honom :)
Fått tillbaka bilderna än?
Pussar du är underbar
Kärlek

Postat av: Anna

Publicerad 2006-12-04 20:11:06

Du tror på det alltså?
Ja, men säg i Januari, då har jag köpt alla julklappar och sådär, då flyttar vi till Majorna Julia! :)
Kram!

Postat av: Anonym

Publicerad 2006-12-04 20:42:58

Men oh ja, det måste vi göra! Mitt schema ser ganska ledigt ut i slutet av veckan, imorgon har jag kören och på onsdag har jag luciaövning, men den är inte förrän klockan åtta så då kan vi ju fika innan. Och kanske julklappsshoppa lite också? Om du har tid/ork/pengar och sånt?
Kram!

Postat av: förlåt

Publicerad 2007-01-16 20:56:11

aaaaaaaaaaaaaaabbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbccccccccccccccccccccccccccccsdddddddddddddddesrdftyguybuhjjhjhjhjhj ichio 83

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela