Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

You'lll never know if you don't go, you'll never shine if you don't glow....

Publicerad 2006-08-06 15:08:22 i Allmänt,

You'lll never know if you don't go, you'll never shine if you don't glow....
Efter att ha råkat radera hela texten är jag inte så sugen på att skriva en ny novell här. Jag fick just ett telefonsamtal om att det var löpträning i skatås i morgon. Jag och pappa var där i går och sprang milen (vi hade ett vad) och nu ska jag ju då som sagt dit en gång till, känns hurtigt. Vi vet ännu inte vem som komer att bli vår nya tränare. Ska bli spännande att se.

Var och badade med familjen förut idag, vi fick med nöd och näppe upp Hampus ur vattnet, han såg ut att kunna stanna där resten av sommaren. Precis som jag, Karin och Gustav kom fram till i fredags är det nog så att han är till hälften säl och hälften... livboj.

Snart åker jag till mamma, där är datorn troligen ur funktion, så räkna inte med nåon uppdatering här de närmsta dagarna eftersom jag dessutom åker till frizon på onsdag. Ska bli härligt at få träffa Fiskebäcksgänget igen och jag längtar otroligt mycket tills Linn kommmer dit! Tror att det kommer bli hur kul som hellst. Skulle isåfall vara ett slut bättre än sista backen i flumride på den här sommaren. Till hösten blir det LM.

Kortet ovan är förövrigt lagfotot ifrån Åhus. You'lll never know if you don't go, you'll never shine if you don't glow.... JÄÄÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela