Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

God damn

Publicerad 2006-08-27 16:46:52 i Allmänt,

God damn
Monsunregn utanför fönstret och jag sitter i linne och trosor för att försöka torka efter cykelturen ifrån farmor och farfar. Vaknade upp hemma hos Pernilla av att jag hostade men tack och lov återfått rösten som jag tappat bort föregående kväll klockan 02.57. Åt frukost hemma hos Pernillas sköna familj och traskade sedan hem i regn tajts tröja och skoskaviga skor med rövarfrisyr och en sminkning som inte sett bra ut de senaste åtta timmarna. Bytte om och cyklade till farmor och farfar för att städa, och nu var vi visst tillbaka till där vi började.

Igår fixade jag och Pernilla presenter till Natta som jag själv ville ha, ett turkost och mycket snyggt linne ifrån Vero Moda och ett par trosor med Askungens möss på där vi skrev JAG DIGGAR JULIA OCH PERNILLA på arslet(jag vet att ni hade velat ha det ni med). Traskade hem till hennes syrra som bodde vid Chapmans torg i närheten av stället där det blev en man skjuten igår och hittade efter mycket om och men tillslut rätt. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja eller sluta, alltså det var en helgrym kväll, som en uppföljare fast tio gånger bättre än Pustervik.

Jag fick träffa Nathalies HELGALNA polare ifrån Kärra som kom in (en timme försent) med buller och bång och fyllde tvåan med sin göteborgsdialekt. Vi käkade och hade det lite allmänt trevligt, vid tio var jag, Mickan, Campo och Johanna (?) ute och köpte tuggummi. På väg tillbaka såg vi en blottare (?) som fråga vart partyt var. Jag skriker "jävla äckel" och Johanna skriker ännu högre "jävla skabbkuk" innan vi halft i panik halft på väg att skratta ihjäl oss springer in i svalen (Mickan vinglandes på Paulinas skyhöga röda skor) När vi kom in började vi leka sanning eller konsekvens vilket senare utvecklades till bara konsekvens. Jag ska för allmänhetens bästa (och mitt eget ryktes bästa) inte gå in så värst mycket närmare på det. Men kul hade vi

Kommentarer

Postat av: JOOOOHANNA

Publicerad 2006-08-28 15:26:29

Nämen hej du som vågar trotsa alla dessa gränser :). Visst inga problem, kan bli lite strul med alla mina läxor men vi fixar det! Saknar dig med raring. Vi hörs!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela